Labels

Friday, November 1, 2019

အောင်လအန်ဆန် ထိခိုက်မိသည့် လက်မ ခွဲစိတ်မှုအောင်မြင် - နိ၀င်ဘာ၁ရက်

အောင်လအန်ဆန်က သူ၏ထိခိုက်မိသည့် လက်မ ကို အောက်တိုဘာလ ၃၀ ရက်က မူလအတိုင်းပြန်ဖြစ်အောင် ခွဲစိတ်မှုလုပ်ခဲ့ကာ အောင်မြင်ပြီးစီးသွားချိန်တွင် “ထိခိုက်မိသွားတဲ့လက်မကိုနေသားတကျဖြစ်အောင်ပြန်ခွဲစိတ်ကုသပြီးပါပြီ၊ အခုတော့နဂိုအတိုင်းပြန်ပြီး အရင်လိုလုပ်စရာရှိတဲ့အရာတွေကို လုပ်ဆောင်နိုင်ပါတော့မယ်၊ အားလုံးပဲ ကောင်းမွန်တဲ့ရက်သတ္တပတ်ဖြစ်ပါစေ” လို့ အောင်လအန်ဆန်က သူ၏လူမှုကွန်ယက်စာမျက်နှာကနေ ပြောဆိုခဲ့သည်။ 
အောက်တိုဘာလ ၁၃ ရက်က ဂျပန်နိုင်ငံ အတွင်းပြုလုပ်ခဲ့တဲ့ ONE Championship မှာ အောင်လအန်ဆန်နဲ့ ဖိလစ်ပိုင်နိုင်ငံသား ဗဲရာတို့ထိုးသတ်အပြီးမှာ ​အောင်လ၏ လက်မ အဆစ်ရိုး ယခုကဲ့သို့ ထိခိုက်ခဲ့ပြီး ​နောက်ခွဲစိတ်ခဲ့မှုပြုလုပ်ခဲ့ရ​ကြောင်း သိရသည်။အဆိုပါ ခွဲစိတ်မှုပြီးပြီးခြင်း ခွဲစိတ်မှုအောင်မြင်မှုကြောင်း၊ သူ့ပရိတ်သတ်အားလုံးနှင့် မြန်မာနိုင်ငံသူ နိုင်ငံသားတွေကိုလည်း ကျေးဇူးတင်ကြောင်း ဗီဒီယိုဖိုင်အတိုဖြင့် လူမှုကွန်ယက်မှာ အသိပေးခဲ့သည်။






Photo-Aung La N Sang

No comments:

Post a Comment